Slăbirea în timpul alăptării

Odată ce aţi născut, probabil vă gândiţi cum să scăpaţi de kilogramele în plus. Am aflat de alimentele care trebuie evitate cât timp alăptaţi şi care asigură sănătatea atât mămicilor, cât şi nou-născuţilor. Pentru siguranţa eliminării kilogramelor care deranjează, dar şi pentru sănătatea bebeluşului evită următoarele alimente:

  • alcool
  • dulciuri
  • prăjeli
  • grăsimi în cantităţi mari
  • băuturi energizante

Ce alimente trebuie consumate cât timp alăptezi

Indicat, pentru slăbire, când alăptezi este să consume 1800 calorii pe zi. Cele 1800 de calorii pe zi trebuie sa fie obtinute din consumul unor alimente cat mai sanatoase, dar care respecta si regulile alaptatului. Ar fi bine chiar sa aduca beneficii lactatiei si sa o favorizeze.

De exemplu, poţi opta pentru o dietă care se bazeaza mai mult pe condimente si alimente picante, însă acestea sunt contraindicate în alăptare pentru că produc colici şi supărări stomacale bebeluşului.

Woman with green apple breastfeeding her baby

Poţi alege fără rezerve unele dintre urmatoarele alimente pentru a alcătui un anume regim:

  • cereale integrale;
  • ouă;
  • lactate;
  • legume verzi;
  • carne de pui;
  • legume boabe (linte, fasole);
  • peşte (nu mai mult de 2-3 ori pe săptămână)

Pentru ca slăbirea să fie una sigură şi sănătoasă poţi încerca produsele naturiste, precum sunt ceaiurile chinezeşti, Fit Tea. Ajută în primul rând la digestie, detoxifică bine organismul și este un aliat în pierderea greutății corporale.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s