Sfaturi pentru utilizarea uleiului de cocos la gătit

Am citit foarte multe în ultima vreme despre uleiul de cocos. Că este bun pentru păr şi piele ştiam de mai mult timp, dar am vrut să mă documentez despre utilizarea lui în alimentaţie şi gătit. Ce am aflat mă bucură tare pentru că este unul dintre uleiurile vegetale care nu îngraşă şi care este stabil la temperaturi ridicate. Şi pentru că în ultima perioadă am mâncat mai sănătos, voi înlocui totuşi uleiul de măsline cu ulei de cocos. Este mult mai sănătos. 😛

Uleiul de cocos poate fi folosit atât pentru deserturi, cât şi pentru mâncăruri sărate sau prăjeli. Poate fi folosit la plăcinte, negrese, salate, sosuri sau feluri de mâncare vegane. Iată ce trebuie să mai ştiţi despre uleiul de cocos, dacă vreţi să începeţi să îl folosiţi la gătit:

– uleiul de cocos este solid şi se topeşte foarte uşor (într-o tigaie, la foc mic şi nu durează mult)

– ţinut aproape de aragaz, uleiul de cocos rămâne moale şi este mult mai uşor de folosit

– merge ţinut şi la frigider sau depozitat în cămară

– este o diferenţă între uleiul de cocos şi untul de cocos: uleiul de cocos este uleiul care a fost extras din nuca de cocos, pe când untul de cocos este obţinut din mărunţirea şi transformarea în piure a întregului conţinut al nucii de cocos

Am dat peste acest articol care prezintă modul în care uleiul de cocos ajută la slăbit şi câteva reţete gustoase care conţin ulei de cocos. Te invit să îl citeşti şi tu dacă vrei să îţi schimbi stilul de viaţă. 🙂

Advertisements

One thought on “Sfaturi pentru utilizarea uleiului de cocos la gătit

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s