Salată de tofu cu spanac pentru micul dejun

Tofu este un preparat originar din China, făcut din soia și utilizat din ce în ce mai des și în bucătăria europeană. Pentru că nu mă dau în vânt după soia, atunci când am gustat prima dată tofu, nu mi-a plăcut. Însă, după mai multe rețete cu tofu în compoziție, m-am mai obișnuit cu gustul, iar acum adaug acest tip de ”brânză” în diverse preparate.

La micul dejun îmi place să mănânc din când în când o salată de tofu cu spanac  și roșii. Am dat peste ea din întâmplare și am spus să îi ofer o șansă. Mă bucur că am încercat-o pentru că este delicioasă. 🙂

mereu_la_regim

Modul de preparare este următorul:

Se amestecă o roșie tăiată cu câteva cubulețe de brânză tofu (nu din saramură) și cu o mână de frunze de spanac proaspăt. Se adaugă o lingură de semințe de floarea-soarelui sau dovleac, crude sau prăjite, după preferințe. Se condimentează cu sare și piper după gust și se stropește cu puțin ulei de măsline. Simplu, nu? 🙂

Leave a Reply

