Ananasul te ajută să slăbești

Dacă îmi zice cineva ca nu-i place ananasul, nu îl cred. Ananasul e gustoșenia lumii. Mi se lasă gura apă doar să scriu despre el. Recent am descoperit ca ananasul este un foarte bun detoxifiant și te ajută să ții răceala departe. Mă bucură enorm informația asta, pentru ca la cat de mult îmi place, viitoarea mea dietă va fi floare la ureche. M-am cam săturat de diete cu legume, era timpul să dau de ceva mai dulce. Îți recomand și ție detoxifierea cu ananas! Până de Revelion voi fi în formă 😉

Leave a Reply

